pondělí 15. prosince 2014

2.kapitola-Démoni úplňku

Ráno jsem se probudila na pohovce v obýváku. Začala jsem hledat mobil, a podívala jsem se na hodiny. Bylo 8:50 a v devět jsem měla být ve škole. Začala jsem panikařit a běhala jsem po domě. Běžela jsem do koupelny se převléknout, ale když jsem byla polonahá vzpomněla jsem si že nemám připraveno do školy. Přeběhla jsem do pokoje a batoh nikde. Prohledala jsem kouty pokoje a nakonec jsem ji našla v šatníku celou vysypanou. Podívala jsem se po pokoji a vše jsem si uvědomila.. Něco se muselo stát,protože takhle jsem si svůj pokoj nepamatovala. Věci rozházené, knihy se válely na zemi s vytrhanými stránkami. Chvíli jsem se na pokoj dívala s otevřenou pusou. Potřepala jsem hlavou a běžěla jsem se doobléknout. Dala jsem si na sebe červené tílko, černé bolerko a legíny. Odešla jsem do bráchova pokoje, protože mi bylo divné že mě nevzbudil. Vešla jsem a našla tam vzkaz.
Zůstaň doma! Měla jsi horečky a zvracela jsi. Henry.
Seš debil! To si ten vzkaz nemohl dát třeba do kuchyně?! pomyslela jsem si. Sundala jsem si bolerko a šla jsem si uklidit pokoj.

Večer když přišel Henry, hodil mi tašku. Asi v ní byly úkoly.
,,Čau.Co v ní je?" zeptala jsem se a ukázala jsem na tašku.
,,Úkoly a balíček krve."
,,Cože?!" vybuchla jsem.
Slyšíš dobře, balíček krve. Jsem nerad že jsi taky upír. Jo a měla by ses dozvědět pravdu. Tátu jsem vysál při své proměně. Ale zpátky ke tvé proměně, jestli se do půlnoci nenapiješ zemřeš." odpověděl a vyběhl schody, vlezl do pokoje a tam se zamkl. Já jsem běžěla k jeho pokoji a začala jsem bušit do jeho dveří.,,Otevři! Jestli chceš já se té krve napiju!"
,,Tak to se teda nenapiješ, protože budeš v noci řádit a mohla by si zabít polovinu města." rozkázal a otevřel mi dveře. Chytil mě za rameno a hodil mě na svoji postel. ,,Tak hele, zavolej těm svím kamarádkám. Ony jsou taky upírky. Já piju zvířecí krev, a taky z těhle sáčků. Možná tě naučí jak odolat pokušení. Já tě to nenaučím." řekl smutně.
,,Počkej to jako znamená, že.." nenachal mě domluvit ,,jakmile ucítím krev jsem vraždící monstrum."
,,ne to ne." zašeptla jsem.
,,Ale ano. Musíš se s tím smířit."
,,Já se stejně napiju, jestli chceš nebo ne!" zakřičela jsem a běžela dolů pro tašku, kdy byl sáček s krví. Jelikož můj bratr je upír, rychle mě předběhl a zastavil.Rukou mi podchytil hrdlo a přitiskl mě ke zdi. ,,Nenapiješ se!". Chytila jsem ho za ruku a zaťala jsem do něj své nehty. ,,To si odskáčeš!" když to řekl já už byla u tašky a vytáhla jsem sáček s krví. Ve mě zavířila touha, jako kdyby jsem rok nejedla a nepila. Ta touha nešla přemoci. Bylo to jako nějaká sladkost. Pila jsem dál a dál, až jsem celý obsah sáčku vypila. Po bradě mi stékala krev a do domu vtrhli Emmily s Rose. Emmily měla v ruce kůl a Rose injekci. Rose ke mě přiběhla a do zad mi vrazila injekci. ,,Promiň." řekla Rose a obsah injekce se dostal do mě. Já se nemohla nadechnout a začala jsem se dusit. Vyzvracela jsem krev. Zatočila se mi hlava a svezla jsem se po zdi dolů. Hlava mi spadla na rameno. Chvíli jsem ještě cítila jak mě přivazují ke stěně a potom jsem se vydala na pospas temnotě.

Žádné komentáře:

Okomentovat